A nagymama telefon az időseknek nemcsak a kapcsolattartásban jöhet jól, de akkor is hasznos lehet, ha kirándulni vagy sétálni indulnak.

A testmozgás az egyik legfontosabb eszköz, hogy az idősek testileg és mentálisan is egészségesek maradjanak. Jótékony hatással van a testsúlyra, az izomzatra, a légzésre, csonttömegre, vérnyomásra.

A sok mozgás még a kedélyállapotot is pozitívan befolyásolja.

Tökéletes testmozgás a séta is

Különösen igaz ez tavasszal, amikor az idő megenyhül, és a természet ébredezik. Eleinte nem szabad hosszabb távokat betervezni, érdemes a napi távokat fokozatosan emelni. A kényelmes tempójú séta közben meg is lehet pihenni, nem érdemes a szervezetet túlterhelni. Ha szomszédokkal, ismerősökkel indul útnak, akkor egy jó kis beszélgetésre is érdemes leülni.

Ha néhány órát a szabadban tölt, akkor mit érdemes a kézitáskába betenni?

  • Egy összecsukható esernyő, vagy egy kényelmes esőkabát sose maradjon otthon.
  • Legalább ilyen fontos, hogy a nagymam telefon is mindig kéznél legyen, hiszen sosem lehet tudni, hogy egy rossz mozdulat miatt kificamodott boka, vagy egy hirtelen rosszullét miatt nem kell-e segítséget hívni.
  • Víz és étel nélkül akkor se induljon el, ha csak egy kényelmes délutáni sétára indul ( egy kis flakon víz és néhány szelet csokoládé vagy aprósütemény is elegendő)

Miért nagymama telefon az új fejlesztésű mobiltelefon?

  • Könnyen kezelhető, mert a gombjai jól elkülönülnek
  • Jól olvasható a kijelzője
  • A menűje egyértelmű
  • Segélykérő funkcióval – szükség esetén csuklón is hordható pánikjelzővel rendelkezik

Related Post

The following two tabs change content below.

Kasler Andrea

A Mobilgondozás blogjában egészségmegőrzéssel, idősgondozással, illetve egyéb, 50 év felettiek számára hasznos cikkeket olvashat tőlem.
Share This