Oldal kiválasztása

A tavasz közeledtével éreznünk kellene, amint az ébredő természet feltölt energiával, mégis ezekben a kora tavaszi napokban sokan bágyadtak, aluszékonyak, az emberek fejfájásról, szédülésről, ingerlékenységről panaszkodnak. Nyolc biztos módszert mutatunk be, amellyel ezek a kellemetlen tünetek könnyedén orvosolhatóak!

Folyadékpótlás

A megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztása az év minden szakaszában rendkívül fontos. Tavasszal nem gond, ha az ajánlott 2-2,5 liter folyadéknál kicsivel többet iszunk. Segít megszabadulni a tél során felgyülemlett méreganyagoktól.

Tisztítókúra

Érdemes a tavaszt egy salaktalanító, tisztító kúrával kezdeni. Nem szükséges komoly léböjtbe kezdeni, de három napot azért mindenképpen érdemes rászánni. Ha sikerül száműzni a felhalmozódott salakanyagokat, a test felfrissül, elmúlik a krónikus fáradtság.

C-vitamin

A tavaszi fáradtság hátterében elsősorban a vitaminhiány áll. Az immunerősítő, sejtvédő C-vitaminnal felturbózhatjuk a szervezetünket és gyorsan megszabadulhatunk a kimerültségtől. Tabletták helyett szedjünk inkább gyümölcsöket és zöldségeket!

Napfény

A sötét tél során testünk D-vitamin raktárai kimerülhettek, érdemes tehát az első napsugarak láttán kimerészkedni a szabadba. A D-vitamin jellegzetessége ugyanis, hogy kialakulásához napsugárra van szükség.

Kimozdulás

Talán a tavasz első heteiben fáradtabbnak éreztük magunkat, mint a hosszú tél során bármikor, ám érdemes erőt vennünk magunkon. Egy-egy hétvégi kirándulás, a szabadban töltött idő segít abban, hogy újra formába lendüljünk.

Reggeli

Az év minden napján fontos, hogy reggelizzünk, de tavasszal, amikor a fáradtság erőt vesz rajtunk, talán még lényegesebb. Ha szervezetünk nem kap lendületet a nap kezdetén, értelemszerűen nehezebben látjuk el feladataidat, kimerültek leszünk.

Jóga

Tulajdonképpen bármilyen rendszeresen végzett mozgásforma segít megszabadulni a tavaszi fáradtságtól. A jóga azért különösen szerencsés választás, mert nem csak testileg, de lelkileg is segít felkészülni az új évszakra.

Szauna

A szauna erősíti az immunrendszert és felpezsdíti a vérkeringést. Beindítja a test méregtelenítő folyamatait, így segít megszabadulni a tavaszi fáradságtól. Ha a hagyományos finn szauna túl meleg számunkra, próbálkozzunk az infraszaunával!

The following two tabs change content below.

Beregi Boglarka

Legfrissebb tőle: Beregi Boglarka (Összes listázása)

Share This